fredag 12 november 2010

Betyder det inget....

Hej.

Måste bara få ventilera mig lite innan jag kommer kunna sova...
Är det konstigt om man bryr sig om en person man känt i 7 år och varit ihop med i 6 år fast att man inte är ihop längre? Jag tycker inte det är så konsitgt att man fortfarande ser den personen som en vän om det har tagit slut på ett bra sätt.
Jag blir bara så ledsen och det hugger i mitt hjärta när man är ensam om den uppfattningen, har jag inte betytt något mer under de åren? , är jag ett avslutat kapittel i en bok som man vill bränna upp och aldrig mer läsa?
Känner mig helt tom, förvirrad och sårad. En människa som betytt så mycket för en kan man inte bara strunta i, inte jag, men tydligen kan andra det.
Vet inte om jag någonsin kommer att sluta fundera över detta, eller kanske kommer jag inte bry mig till slut......

Var raka och ärliga mot de ni älskar och ta vara på dem som bryr sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar